Jadi cikgu jap..hihi

tak lame lg tadika mama nk wat konvo..jadi ima kne la tlong pe yg patut...nak tau tak pe yg ima kne tolong..he..mama suruh ima handle budak2 yg msuk tarian..alamatnye,ima kne jdi ckgu mnari jap la...hehehe..tp bese2 je,tak prof pun nari2,stakat nk aja bdak je la boleh...
yg prtame skali ima kne aja bdak 4 tahun wat "chicken dance"..mesti sume tau kn tarian ni,ni la tarian paling senang nk aja n nk buat..haha...n paling senang wat org trsenyum,tersengeh,tergelak pun ade kot..hehe..tp,ima suke tgk bdak2 kecik yg buat "chicken dance"...comey lorh!...

video


selesai aje "chicken dance 4 tahun,ima kne aja budak 6 tahun pulak menari lagu "lodeh mak lodeh"...em,yg ni budak susa kit nk ikut mule2..ade yg kelam kabut,ade yg cam kayu nk gerak,cam robot pn ade...hehe..bese la tu mule2 mmg cmtu..tp,alhmdulillah shingga hri ini dorang da blh buat.. :)
p/s wt budak2 comey kt tdika tu:ckgu ima hrap kamu sume wat yg terbaek mase konvo nti ye...love u all!!hihi ;)

Thanks for reading ! ◕‿◕

Apa ertinya saya menganut islam.

Saya mestilah muslim disudut akidah
Saya mestilah muslim disudut ibadah
Saya mestilah muslim disudut akhlak
Saya mestilah muslim disudut keluarga
Saya mestilah dapat menguasai diri
Saya mestilah yakin bahawa masadepan adalah untuk islam....

Thanks for reading ! ◕‿◕